Zeer tevreden met knippen, wassen en föhnen en wat een mooie salon
Styling door Ana•Vrouwen knippen
Mina•6 maanden geleden
Geverifieerde review
De salon was schoon en netjes. Mijn nagels zijn nog nooit zo netjes gelakt als bij Sona. Ik ben echt heel erg tevreden. Het was ook nog heel erg gezellig.
Behandeling door Sona•Manicure
Madouc•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad, en goed geholpen bij mijn klachten. Zeker een aanrader!
Behandeling door Sona•Medische pedicure
Mohamed•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele lief en zorgzaam.
Behandeling door Ana•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marcia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect nails as always! Sona is skilled and thorough in her work. She is an artist. I love her work and her friendly attitude. Nails are done well, as always!