De salon iszo omzetten fijn, en dat telkens weer . Meer dan de moeite waard.
Treatment by Sheila•Classic Facials
Astrid•6 months ago
Verified review
Na het gezichtsbehandeling voelde mijn huid
heel zacht , ontspannen en gehydrateerd
Treatment by Sheila•Classic Facials
Hilkka•6 months ago
Verified review
Zij is gewoon geweldig.
Treatment by Johanna•Classic Facials
Liesbeth•6 months ago
Verified review
Ik kom hier al jaren en ben ontzettend tevreden. Echt een feestje voor je lichaam om jezelf hierop te trakteren. Corinne is de beste en al het personeel is vriendelijk en vakkundig. Erg blij met de nieuwe locatie op de Frederik Hendriklaan in Den Haag.
Treatment by Corine•Classic Facials
Jane•6 months ago
Verified review
Alle behandelingen zijn hier geweldig, fantastische producten, fine sfeer en fantastische personeel