De salon iszo omzetten fijn, en dat telkens weer . Meer dan de moeite waard.
Behandeling door Sheila•Facials / Gezichtsbehandelingen
Astrid•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Na het gezichtsbehandeling voelde mijn huid
heel zacht , ontspannen en gehydrateerd
Behandeling door Sheila•Facials / Gezichtsbehandelingen
Hilkka•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zij is gewoon geweldig.
Behandeling door Johanna•Facials / Gezichtsbehandelingen
Liesbeth•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren en ben ontzettend tevreden. Echt een feestje voor je lichaam om jezelf hierop te trakteren. Corinne is de beste en al het personeel is vriendelijk en vakkundig. Erg blij met de nieuwe locatie op de Frederik Hendriklaan in Den Haag.
Behandeling door Corine•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jane•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Alle behandelingen zijn hier geweldig, fantastische producten, fine sfeer en fantastische personeel