Weer heerlijke massage gehad. Kom al 3 jaar bij Beam, en altijd levert hij topkwaliteit!
Treatment by Beam•Relaxing Massage
Michelle•almost 3 years ago
Verified review
Ik ga iedere maand naar Beam voor een massage en het is altijd super! De massage is heel goed, het ruikt lekker, ontspannende muziek en Beam is heel vriendelijk.
Treatment by Beam•Relaxing Massage
Laura•almost 3 years ago
Verified review
Hele goeie massage, heerlijk ontspannen.
Treatment by Beam•Sports Massage
Laura•about 3 years ago
Verified review
Heel fijne massage gehad! Beam is erg vriendelijk en professioneel. Hij ging goed door op de plekken waar ik last had. Fijne sfeer. Ik ga zeker terug! Bedankt Beam!
Treatment by Beam•Relaxing Massage
Daphne•about 3 years ago
Verified review
Beam is heel aardig en lief super ervaren gastvrij was een heerlijke behandeling. Kom zeker nog terug!!