Weer heerlijke massage gehad. Kom al 3 jaar bij Beam, en altijd levert hij topkwaliteit!
Behandeling door Beam•Ontspanningsmassage
Michelle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga iedere maand naar Beam voor een massage en het is altijd super! De massage is heel goed, het ruikt lekker, ontspannende muziek en Beam is heel vriendelijk.
Behandeling door Beam•Ontspanningsmassage
Laura•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goeie massage, heerlijk ontspannen.
Behandeling door Beam•Sportmassage
Laura•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne massage gehad! Beam is erg vriendelijk en professioneel. Hij ging goed door op de plekken waar ik last had. Fijne sfeer. Ik ga zeker terug! Bedankt Beam!
Behandeling door Beam•Ontspanningsmassage
Daphne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Beam is heel aardig en lief super ervaren gastvrij was een heerlijke behandeling. Kom zeker nog terug!!