Vanaf het moment van binnenkomen word je heel gastvrij ontvangen. Het is er altijd gezellig er hangt een leuke sfeer. Vanaf het moment in de stoel beginnen de gesprekken pas echt. En het aller belangrijkste is dat de uitkomt van een knipbeurt bij Danielle me altijd gelukkig maakt omdat ik dan weer een fris kapsel heb. ik kan dit iedereen aanraden ze heeft er talent voor