Super goede knipbeurt en daarbij is er ook altijd een super leuke gezellige spontane sfeer in het salon bij Daniëlle en farry! Echt een aanrader voor jong en oud !!
Styled by Danielle•Men's Haircut
Roy•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik kom hier inmiddels al 3 jaar geregeld en blijf terugkomen.
Styled by Farry•Men's Haircut
Kris•over 3 years ago
Verified review
chille vibe, snelle service en top kwaliteit
Styled by Danielle•Men's Haircut
Thijs•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ga nou al een tijdje na Danielle en het is elke week weer geweldig!
Styled by Danielle•Men's Haircut
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Eerste keer in de salon op de Bredalaan maar zeker niet de laatste keer! Ik werd vriendelijk ontvangen en kon meteen plaats nemen in de stoel. Super goed geknipt en geschoren.
Ik ga zeker terug hier naar toe!