Super goede knipbeurt en daarbij is er ook altijd een super leuke gezellige spontane sfeer in het salon bij Daniëlle en farry! Echt een aanrader voor jong en oud !!
Styling door Danielle•Mannen knippen
Roy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom hier inmiddels al 3 jaar geregeld en blijf terugkomen.
Styling door Farry•Mannen knippen
Kris•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
chille vibe, snelle service en top kwaliteit
Styling door Danielle•Mannen knippen
Thijs•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ga nou al een tijdje na Danielle en het is elke week weer geweldig!
Styling door Danielle•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Eerste keer in de salon op de Bredalaan maar zeker niet de laatste keer! Ik werd vriendelijk ontvangen en kon meteen plaats nemen in de stoel. Super goed geknipt en geschoren.
Ik ga zeker terug hier naar toe!