Was rommelig en niet iedereen in de zaak droeg een mondkapje. Mijn knipbeurt werd een aantal keren onderbroken ...
Zal zeker ook komen door de lange sluitingsperiode en het opnieuw opstarten.
Verder tevreden met het kapsel 🤙
Styled by Farry•Men's Haircut
Daan•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Professioneel, en zeer tevreden met het resultaat!