Was rommelig en niet iedereen in de zaak droeg een mondkapje. Mijn knipbeurt werd een aantal keren onderbroken ...
Zal zeker ook komen door de lange sluitingsperiode en het opnieuw opstarten.
Verder tevreden met het kapsel 🤙
Styling door Farry•Mannen knippen
Daan•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Professioneel, en zeer tevreden met het resultaat!