Prettige sfeer, gezellige kapper en fijn kapsel en trim gekregen.
Roald•almost 3 years ago
Verified review
Best Barbers in town altijd klant vriendelijk allemaal, aardige sfeer👍🏼
Abdel•almost 3 years ago
Verified review
Top zoals gewoonlijk
Souff•almost 3 years ago
Verified review
Top gedaan
Styled by Marwan
Erwin•almost 3 years ago
Verified review
Praten vooral niet nederlands, degene die mij knipte praatte wel veel en lachen met andere maar negeerde mij zowat. Was ongeduldig als ik even niet begreep wat hij bedoelde en knipte mijn haar veel korter dan ik vroeg. Ontevreden over