Prettige sfeer, gezellige kapper en fijn kapsel en trim gekregen.
Roald•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Best Barbers in town altijd klant vriendelijk allemaal, aardige sfeer👍🏼
Abdel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zoals gewoonlijk
Souff•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top gedaan
Styling door Marwan
Erwin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Praten vooral niet nederlands, degene die mij knipte praatte wel veel en lachen met andere maar negeerde mij zowat. Was ongeduldig als ik even niet begreep wat hij bedoelde en knipte mijn haar veel korter dan ik vroeg. Ontevreden over