Vandaag kwamen mijn dochters voor de 3e keer bij Sami. De oudste (10) wil enkel nog naar Sami. Ze is heel erg vriendelijk en gastvrij , ze knipt goed en styled haar haar ook nog eens als een meisjesdroom.
Styled by Sami master 🇮🇷🇳🇱🇬🇧•Girls' Haircuts
Marije•10 months ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd tevreden
Styled by Arif 🇮🇷🇳🇱🇦🇫🇬🇧•Men's Haircut
Simon•10 months ago
Verified review
Superrr
Styled by Sam Master 🇮🇷🇳🇱🇬🇧•Men's Haircut
Simon•10 months ago
Verified review
Mooi geknipt
Styled by Sam Master 🇮🇷🇳🇱🇬🇧•Men's Haircut
Simon•10 months ago
Verified review
heel fijne ervaring, Sami was heel lief en betrokken en dacht goed mee.