Vandaag kwamen mijn dochters voor de 3e keer bij Sami. De oudste (10) wil enkel nog naar Sami. Ze is heel erg vriendelijk en gastvrij , ze knipt goed en styled haar haar ook nog eens als een meisjesdroom.
Styling door Sami master 🇮🇷🇳🇱🇬🇧•Meisjes knippen
Marije•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd tevreden
Styling door Arif 🇮🇷🇳🇱🇦🇫🇬🇧•Mannen knippen
Simon•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Superrr
Styling door Sam Master 🇮🇷🇳🇱🇬🇧•Mannen knippen
Simon•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooi geknipt
Styling door Sam Master 🇮🇷🇳🇱🇬🇧•Mannen knippen
Simon•10 maanden geleden
Geverifieerde review
heel fijne ervaring, Sami was heel lief en betrokken en dacht goed mee.