Weer geblessed met een schone kapsel, wat uiteraard niet bijzonder is bij the point, want zij zijn on point! Het was ook een hele gezellige behandeling goed muziek werd er gespeeld en de sfeer was zeker aanwezig
Styled by Fabian•Men's Haircut
abi•9 months ago
Verified review
Show venue reply...
Top behandeling in een top barbershop
Styled by Wail•Beard Trimming & Shaving
Selim•9 months ago
Verified review
Show venue reply...
Wail knipt heel goed. Hij luistert naar wat je wilt en het resultaat is mooi. Ik ben blij
Styled by Wail•Men's Haircut
Amine•9 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ben heel blij met mijn knipbeurt bij Wail. Hij neemt de tijd, luistert goed naar wat je wilt en geeft ook fijne tips. Het knippen gaat rustig en netjes. Het resultaat ziet er mooi en strak uit. Je merkt dat hij echt verstand heeft van zijn werk. Ik voelde me op mijn gemak en ging tevreden de deur uit. Zeker een aanrader!