Behandeling door Brahim•Gezichtsbehandelingen mannen
Richard van Muiden•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer geblessed met een schone kapsel, wat uiteraard niet bijzonder is bij the point, want zij zijn on point! Het was ook een hele gezellige behandeling goed muziek werd er gespeeld en de sfeer was zeker aanwezig
Styling door Fabian•Mannen knippen
abi•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top behandeling in een top barbershop
Styling door Wail•Baard trimmen en scheren
Selim•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wail knipt heel goed. Hij luistert naar wat je wilt en het resultaat is mooi. Ik ben blij
Styling door Wail•Mannen knippen
Amine•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben heel blij met mijn knipbeurt bij Wail. Hij neemt de tijd, luistert goed naar wat je wilt en geeft ook fijne tips. Het knippen gaat rustig en netjes. Het resultaat ziet er mooi en strak uit. Je merkt dat hij echt verstand heeft van zijn werk. Ik voelde me op mijn gemak en ging tevreden de deur uit. Zeker een aanrader!