Behandeling door Brahim•Gezichtsbehandelingen mannen
Yessin•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Deze gezichtsbehandeling was een bijzondere ervaring in een hele leuke barbershop
Behandeling door Brahim•Gezichtsbehandelingen mannen
Steff•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Vandaag ben ik geknipt door Wail en ik ben erg tevreden met het resultaat. Hij neemt de tijd, luistert goed naar wat je wilt en werkt heel precies. Het kapsel zit netjes en verzorgd. Zeker een aanrader!