Behandeling door Brahim•Gezichtsbehandelingen mannen
Mitchel•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I really like it, I always get a great haircut, will definitely come back
Styling door Aleksander•Mannen knippen
Daniel•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer tevreden
Behandeling door Brahim•Gezichtsbehandelingen mannen
Dirk•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wail is echt een talent
Styling door Wail•Baard trimmen en scheren
Eren•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb een fijne gezichtsbehandeling gehad. De sfeer was rustig en ontspannen. Mijn huid voelde daarna schoon en zacht aan. De behandeling deed geen pijn en ik kreeg goede uitleg bij elke stap. Het was een fijne ervaring en ik zou het zeker aanraden.
Behandeling door Brahim•Gezichtsbehandelingen mannen