Superleuk geknipt weer hoor Alexander is beste helemaal mooi
Styled by Aleksander•Men's Haircut
Guus•9 months ago
Verified review
Show venue reply...
Soufyan de eigenaar is een geweldige man met een top team. Ben hier geweest voor een knipbeurt en een gezichtsbehandeling en ben echt nauwkeurig geholpen. Hier kom ik vaker terug want is super ontspannen.