Superleuk geknipt weer hoor Alexander is beste helemaal mooi
Styling door Aleksander•Mannen knippen
Guus•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Soufyan de eigenaar is een geweldige man met een top team. Ben hier geweest voor een knipbeurt en een gezichtsbehandeling en ben echt nauwkeurig geholpen. Hier kom ik vaker terug want is super ontspannen.
Behandeling door Brahim•Gezichtsbehandelingen mannen