Ik ging naar deze salon vanwege de hoge scores maar was niet onder de indruk.
De manicure bestond vooral uit nagelriemen wegknippen waardoor ik na enkele dagen allemaal van die soort rafelvelletjes kreeg net onder de nagelriem.
De nagellak zou weken blijven zitten maar na 2 dagen ging die al bladderen.
De tafel waar je een uur aan zit is te laag tov de stoel zodat je benen er helemaal niet onder kunnen en je heel oncomfortabel zit.
Ik was er 2 uur maar kreeg niets te drinken.
Geen tweede keer
Treatment by Svitlana•Manicure
Lieke•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Goede ervaring! Was mijn eerste keer waxen en ik was een beetje nerveus maar dat was door de goede service snel weg. Marcela was erg aardig en professioneel.
Treatment by Marcela•Brazilian Waxing
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
De hele behandeling is goed verlopen 10 keer
Laser Hair Removal
Egbert•over 4 years ago
Verified review
The best service ever! Irini is true artist
Manicure
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Goede ervaring! Shahed was heel gezellig en werkte professioneel. Aanrader.