Ik ging naar deze salon vanwege de hoge scores maar was niet onder de indruk.
De manicure bestond vooral uit nagelriemen wegknippen waardoor ik na enkele dagen allemaal van die soort rafelvelletjes kreeg net onder de nagelriem.
De nagellak zou weken blijven zitten maar na 2 dagen ging die al bladderen.
De tafel waar je een uur aan zit is te laag tov de stoel zodat je benen er helemaal niet onder kunnen en je heel oncomfortabel zit.
Ik was er 2 uur maar kreeg niets te drinken.
Geen tweede keer
Behandeling door Svitlana•Manicure
Lieke•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede ervaring! Was mijn eerste keer waxen en ik was een beetje nerveus maar dat was door de goede service snel weg. Marcela was erg aardig en professioneel.
Behandeling door Marcela•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De hele behandeling is goed verlopen 10 keer
Laserontharen
Egbert•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
The best service ever! Irini is true artist
Manicure
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede ervaring! Shahed was heel gezellig en werkte professioneel. Aanrader.