De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
3369 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ging naar deze salon vanwege de hoge scores maar was niet onder de indruk. De manicure bestond vooral uit nagelriemen wegknippen waardoor ik na enkele dagen allemaal van die soort rafelvelletjes kreeg net onder de nagelriem. De nagellak zou weken blijven zitten maar na 2 dagen ging die al bladderen. De tafel waar je een uur aan zit is te laag tov de stoel zodat je benen er helemaal niet onder kunnen en je heel oncomfortabel zit. Ik was er 2 uur maar kreeg niets te drinken. Geen tweede keer
Toon reactie salon...
Goede ervaring! Was mijn eerste keer waxen en ik was een beetje nerveus maar dat was door de goede service snel weg. Marcela was erg aardig en professioneel.
Toon reactie salon...
De hele behandeling is goed verlopen 10 keer
The best service ever! Irini is true artist
Toon reactie salon...
Goede ervaring! Shahed was heel gezellig en werkte professioneel. Aanrader.
Toon reactie salon...