Super goed geholpen en goede uitleg over mijn behandeling. Vriendelijke en professioneel!
Susan •about 1 month ago
Verified review
Hele fijne ervaring bij Anchela! Ik rijd er met plezier een half uur voor, omdat de gezichtsbehandeling echt heerlijk is en altijd professioneel wordt uitgevoerd. Anchela is ontzettend vriendelijk, deskundig en neemt echt de tijd voor je. Je voelt je meteen op je gemak en gaat helemaal ontspannen weer naar huis. Mijn huid voelt na elke behandeling stralend en verzorgd aan. Echt een aanrader!