Ik had een afspraak bij Linda. Een heerlijke glow gezichtsbehandeling waar je heel relaxed van wordt. Mijn huid ziet er gevoed uit. (Leeftijd 63 jaar) De ruimte is ook mooi met veel mooie producten. Linda is heel vriendelijk en professioneel. Ik maak zeker weer een nieuwe afspraak.
Els•4 months ago
Verified review
Was weer heerlijk,echt een aanrader
Anja•5 months ago
Verified review
Het was weer heerlijk bedankt Anchela
Anita•5 months ago
Verified review
Zoals altijd een verwen moment voor mezelf, waar goed gekeken wordt, wat mijn huid op dat moment nodig heeft.