Ik had een afspraak bij Linda. Een heerlijke glow gezichtsbehandeling waar je heel relaxed van wordt. Mijn huid ziet er gevoed uit. (Leeftijd 63 jaar) De ruimte is ook mooi met veel mooie producten. Linda is heel vriendelijk en professioneel. Ik maak zeker weer een nieuwe afspraak.
Els•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Was weer heerlijk,echt een aanrader
Anja•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was weer heerlijk bedankt Anchela
Anita•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een verwen moment voor mezelf, waar goed gekeken wordt, wat mijn huid op dat moment nodig heeft.