Er werd goed verteld wat er ging gebeuren. Fijne producten en met een huid die op een hoop producten reageert een fijne behandeling geweest
Annika•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond een heerlijke ervaring
Thil•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ontspanning en verwennerij wat ik zo nodig heb.
Carola •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Inmiddels kom ik al een tijdje bij Angéla, maar elke afspraak is een unieke ervaring. Ze is zo goed in haar vak. En buiten dat, is ze super lief en zorgzaam.
Leona•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling en massage gehad, neemt de tijd voor je