Eerste keer bij een schoonheidsspecialiste geweest en meteen een goede ervaring lekker ontspannen en heel fijn!
C.R.•almost 5 years ago
Verified review
Weer super goed
L.B.•almost 5 years ago
Verified review
Professioneel, snel, vriendelijk,
Mooie ruimte met airco ideaal.
D.S.•almost 5 years ago
Verified review
Was heerlijk ontspannend, fijne producten (en ik ben allergisch voor van alles, maar nergens last van). Lieve dame. Een aanrader!
J.H.•almost 5 years ago
Verified review
Sinds een aantal maanden doe ik de Facial behandeling bij Anchela. De behandeling is echt top en mijn huid reageert er super op. Ik zou deze bij iedereen aanbevelen! Bedankt voor de fijne behandeling weer! Ik kijk uit naar de volgende.