Eerste keer bij een schoonheidsspecialiste geweest en meteen een goede ervaring lekker ontspannen en heel fijn!
C.R.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super goed
L.B.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, snel, vriendelijk,
Mooie ruimte met airco ideaal.
D.S.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was heerlijk ontspannend, fijne producten (en ik ben allergisch voor van alles, maar nergens last van). Lieve dame. Een aanrader!
J.H.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds een aantal maanden doe ik de Facial behandeling bij Anchela. De behandeling is echt top en mijn huid reageert er super op. Ik zou deze bij iedereen aanbevelen! Bedankt voor de fijne behandeling weer! Ik kijk uit naar de volgende.