Ik ben nu een paar keer langsgeweest voor een wimperlift en ik ben echt heel tevreden! Elke keer is het mooi. Daarnaast is iedereen in de salon heel vriendelijk.
Treatment by Felicia•Eyelash Perming
Charlotte•4 months ago
Verified review
Het was een geweldige ervaring en hygiëne is top.. ik kan het aan raden
Treatment by Sharon•Pedicure
Shirley•4 months ago
Verified review
Super goed geholpen love my results! Heel natuurlijk!
Treatment by Felicia•Eyebrow & Eyelash Tinting
Bennet•5 months ago
Verified review
Altijd tevreden bij Beautiek! En vooral bij Sharon.