Behandeling door Sharon•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Yael•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben nu een paar keer langsgeweest voor een wimperlift en ik ben echt heel tevreden! Elke keer is het mooi. Daarnaast is iedereen in de salon heel vriendelijk.
Behandeling door Felicia•Wimper permanent
Charlotte•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een geweldige ervaring en hygiëne is top.. ik kan het aan raden
Behandeling door Sharon•Pedicure
Shirley•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super goed geholpen love my results! Heel natuurlijk!
Behandeling door Felicia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Bennet•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden bij Beautiek! En vooral bij Sharon.
Behandeling door Sharon•Wimpers en/of wenkbrauwen verven