Heerlijke behandeling en fijne sfeer. Ik kom zeker terug.
Treatment by Monique van Dalen
Sanna•about 4 years ago
Verified review
Ik was hier voor het eerst en ik kom zeker terug! Fijne behandeling gehad en ik ging de deur uit met de perfecte kleur wenkbrauwen. Dankjewel!
Treatment by Monique van Dalen
Indra•about 4 years ago
Verified review
Kom al een tijdje bij Monique voor het verven en bijwerken van mijn wenkbrauwen. Ze is enorm secuur en attent. Dit keer ook een gezichtsbehandeling bijgeboekt en die is zeker voor herhaling vatbaar.
Treatment by Monique van Dalen
Sharon•about 4 years ago
Verified review
Alleen maar positief! Aardige ervaren kundige schoonheidsspecialiste!