Heerlijke behandeling en fijne sfeer. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Monique van Dalen
Sanna•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was hier voor het eerst en ik kom zeker terug! Fijne behandeling gehad en ik ging de deur uit met de perfecte kleur wenkbrauwen. Dankjewel!
Behandeling door Monique van Dalen
Indra•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al een tijdje bij Monique voor het verven en bijwerken van mijn wenkbrauwen. Ze is enorm secuur en attent. Dit keer ook een gezichtsbehandeling bijgeboekt en die is zeker voor herhaling vatbaar.
Behandeling door Monique van Dalen
Sharon•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Alleen maar positief! Aardige ervaren kundige schoonheidsspecialiste!