Zeer vakkundig, gastvrij. Prettige lichte salon. Neemt de tijd voor je.
Behandeling door Monique van Dalen
Miranda•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste bindweefselmassage en ik vond het goed te doen. Monique weet wat ze doet en slaat geen rimpel over. Ik was die dag erg moe maar had na de massage een mooie gloed en van mijn vermoeidheid was niets meer te zien. Volgende week weer!
Behandeling door Monique van Dalen
Sanna•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne relax treatment gehad met heerlijke gezichtsbehandeling. Ik kwam echt even helemaal tot rust.
Behandeling door Monique van Dalen
Jill•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze heeft mijn een. Goede behandeling gegeven, met de juiste producten voor mijn gezicht , daar ik allergisch ben , dat is goed bevallen,ik heb een vervolg afspraak gemaakt, je word netjes en vriendelijk behandeld.