Afgelopen donderdag ben ik voor het eerst bij Monique geweest voor het modelleren en verven van mijn wenkbrauwen. Monique luisterde goed naar mijn wensen, en ik ben dan ook zeer tevreden over het resultaat. Ik kom zeker binnenkort terug !
Treatment by Monique van Dalen
Renske•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele fijne salon, je wordt echt in de watten gelegd. Echt een aanrader, ik kom zeker terug! :-)
Treatment by Monique van Dalen
Hannah•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne lieve vrouw. Massage was heel goed.
Treatment by Monique van Dalen
Melinda•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Deze week voor het eerst bij Monique geweest. Het is een fijne schone salon met een rustgevende sfeer. Monique is zeer vriendelijk en de gezichtsbehandeling (relax) is heel uitgebreid. Zowel goed voor de huid als ontspannend. Ook nog een massage erbij geboekt; wat een fijne aanvulling was. Monique is persoonlijk, geïnteresseerd en klantvriendelijk. Ze kijkt echt naar wat je huid nodig heeft. Aanrader dus!
Treatment by Monique van Dalen
Iris•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad en mijn wenkbrauwen ziet er weer schitterend uit. Heel ontspannen en verfrissend.