Afgelopen donderdag ben ik voor het eerst bij Monique geweest voor het modelleren en verven van mijn wenkbrauwen. Monique luisterde goed naar mijn wensen, en ik ben dan ook zeer tevreden over het resultaat. Ik kom zeker binnenkort terug !
Behandeling door Monique van Dalen
Renske•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne salon, je wordt echt in de watten gelegd. Echt een aanrader, ik kom zeker terug! :-)
Behandeling door Monique van Dalen
Hannah•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne lieve vrouw. Massage was heel goed.
Behandeling door Monique van Dalen
Melinda•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Deze week voor het eerst bij Monique geweest. Het is een fijne schone salon met een rustgevende sfeer. Monique is zeer vriendelijk en de gezichtsbehandeling (relax) is heel uitgebreid. Zowel goed voor de huid als ontspannend. Ook nog een massage erbij geboekt; wat een fijne aanvulling was. Monique is persoonlijk, geïnteresseerd en klantvriendelijk. Ze kijkt echt naar wat je huid nodig heeft. Aanrader dus!
Behandeling door Monique van Dalen
Iris•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad en mijn wenkbrauwen ziet er weer schitterend uit. Heel ontspannen en verfrissend.