Wat een fijne ochtend! Duidelijke uitleg over alle stappen en een fantastisch resultaat van wimpers en wenkbrauwen en weer heerlijke frisse nagels! Dankjewel <3
Emilie•3 months ago
Verified review
Heel professioneel en vriendelijk. Ik ben blij met het resultaat!
Melisa•3 months ago
Verified review
De behandeling was geweldig.
Mevrouw•3 months ago
Verified review
Altijd zulke heerlijke behandelingen, welke mijn huid op dat moment ook nodig hebben. Altijd gezellig en ontspannend! Heel blij 😃
Joy•3 months ago
Verified review
na een drukke paar weken en een week Oostenrijkse zon kon mijn huid wel een oppepper gebruiken. heerlijke gezichtsbehandeling en uurtje ontspannen . echt verwenmoment voor jezelf . goed advies mbt zon en huidbescherming super begin van het weekend