Wat een fijne ochtend! Duidelijke uitleg over alle stappen en een fantastisch resultaat van wimpers en wenkbrauwen en weer heerlijke frisse nagels! Dankjewel <3
Emilie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel en vriendelijk. Ik ben blij met het resultaat!
Melisa•3 maanden geleden
Geverifieerde review
De behandeling was geweldig.
Mevrouw•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd zulke heerlijke behandelingen, welke mijn huid op dat moment ook nodig hebben. Altijd gezellig en ontspannend! Heel blij 😃
Joy•3 maanden geleden
Geverifieerde review
na een drukke paar weken en een week Oostenrijkse zon kon mijn huid wel een oppepper gebruiken. heerlijke gezichtsbehandeling en uurtje ontspannen . echt verwenmoment voor jezelf . goed advies mbt zon en huidbescherming super begin van het weekend