Altijd super tevreden als ik bij Desi ben geweest! 🤍
Ze luistert goed naar je wensen, geeft eerlijk advies en zorgt ervoor dat je met perfecte wenkbrauwen de deur uitgaat. Daarnaast is ze super aardig en is er altijd een gezellig praatje tijdens de behandeling. En die heerlijke warme stoel met verwarming maakt het helemaal af 😍 Echt een momentje ontspanning. Zeker een aanrader!
Anestasia •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne ervaring! De behandeling was ontzettend ontspannend. Alles wordt stap voor stap uitgelegd, waardoor je je echt op je gemak voelt. Daarnaast krijg je goed en eerlijk advies over je huid en de juiste producten. Mijn huid voelt als herboren!
Erin•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
De behandeling was heerlijk.
Mevrouw•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Desi is een topper. Heel erg blij met mijn wenkbrauwen!
Julie•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Bij beautique-studio wordt je zo goed verzorgd
De behandelingen zijn zalig en elk product die gebruikt wordt , verteld Daisy waarvoor het voor dient .
Was nog nooit bij een schoonheidsspecialiste geweest , inmiddels ga ik nu voor de 3 ex het is zo heerlijk .
Kan het iedereen aanraden om naar Beautique studio te gaan 👌👌