Aangezien ik komende week getuige mag zijn op de bruiloft van mijn lieve vrienden heb ik matching nagels met de bruid, alleen een ander kleurtje gebruikt. Ik ben hier enorm blij mee. Weer een geweldige behandeling bij Betty gehad.
Yvette•about 1 year ago
Verified review
Weer een heerlijk verwenmoment was het. Erg blij met mijn mooie nagels.
Yvette•over 1 year ago
Verified review
Ik ben weer helemaal happy
Yvette•almost 2 years ago
Verified review
Ik ben weer erg blij met mijn zomerse nagels
Yvette•about 2 years ago
Verified review
Zoals altijd weer een lekker verwenmoment bij mijn favoriete nagelsalon