Aangezien ik komende week getuige mag zijn op de bruiloft van mijn lieve vrienden heb ik matching nagels met de bruid, alleen een ander kleurtje gebruikt. Ik ben hier enorm blij mee. Weer een geweldige behandeling bij Betty gehad.
Yvette•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een heerlijk verwenmoment was het. Erg blij met mijn mooie nagels.
Yvette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer helemaal happy
Yvette•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer erg blij met mijn zomerse nagels
Yvette•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer een lekker verwenmoment bij mijn favoriete nagelsalon