Een gezichtsbehandeling bij deze salon is altijd pure verwennerij. Gastvrij onthaal, gezellige salon, goede behandeling en tijdens masker loopt Angelique niet weg maar geeft zij een heerlijke hand of voetmassage. Ik kom er dan ook graag en raad haar van harte aan!
Treatment by Angelique•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Marly•6 months ago
Verified review
Al jarenlang mijn favo plek
Treatment by Angelique•Pedicure
Sarah•7 months ago
Verified review
prima werk na 3x van mijn klacht af super
Treatment by Angelique•Reflexology
Hans•7 months ago
Verified review
zeer tevreden beduidend verbetering van mijn klacht
Treatment by Angelique•Reflexology
Hans•7 months ago
Verified review
Verwennerij! Haar vakkundige en rustgevende behandeling is een echte treat!