Een gezichtsbehandeling bij deze salon is altijd pure verwennerij. Gastvrij onthaal, gezellige salon, goede behandeling en tijdens masker loopt Angelique niet weg maar geeft zij een heerlijke hand of voetmassage. Ik kom er dan ook graag en raad haar van harte aan!
Behandeling door Angelique•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Marly•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Al jarenlang mijn favo plek
Behandeling door Angelique•Pedicure
Sarah•7 maanden geleden
Geverifieerde review
prima werk na 3x van mijn klacht af super
Behandeling door Angelique•Voetreflexmassage
Hans•7 maanden geleden
Geverifieerde review
zeer tevreden beduidend verbetering van mijn klacht
Behandeling door Angelique•Voetreflexmassage
Hans•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Verwennerij! Haar vakkundige en rustgevende behandeling is een echte treat!
Behandeling door Angelique•Facials / Gezichtsbehandelingen