Ik was tevreden. Heerlijk ontspannen.
Ik had een bon gewonnen en kreeg de gehele behandeling cadeau.
Enorm
Treatment by Angelique•Classic Facials
Ike•over 8 years ago
Verified review
Angelique is een topper! altijd iets extra's om het je naar de zin te maken, heel professioneel en deskundig, een aanrader!
Treatment by Angelique•Reflexology
Pauline•over 8 years ago
Verified review
Top behandeling met top personeel. Mooie locatie en Angelique is een super lieve vrouw die super fijne en goede voetreflexbehandelingen geeft. Een aanrader.