Ik was tevreden. Heerlijk ontspannen.
Ik had een bon gewonnen en kreeg de gehele behandeling cadeau.
Enorm
Behandeling door Angelique•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ike•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Angelique is een topper! altijd iets extra's om het je naar de zin te maken, heel professioneel en deskundig, een aanrader!
Behandeling door Angelique•Voetreflexmassage
Pauline•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling met top personeel. Mooie locatie en Angelique is een super lieve vrouw die super fijne en goede voetreflexbehandelingen geeft. Een aanrader.
Behandeling door Angelique•Voetreflexmassage
Nanda•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
In 1 woord TOPKLASSe
Behandeling door Angelique•Facials / Gezichtsbehandelingen