Ik kwam bij Beauty and Beads terecht via Instituut Esthederm. Mijn huidige schoonheidsspecialiste gaat stoppen en ik wilde absoluut diit merk blijven gebruiken. Dat is dus gelukt en tevens heb ik een fijne opvolgster voor haar gevonden. Ben op alle fronten tevreden!
Behandeling door Angelique•Facials / Gezichtsbehandelingen
caroline•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Angelique is very professional and friendly and I am always looking forward to my next appointment.
Behandeling door Angelique•Facials / Gezichtsbehandelingen
irina•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
De voetreflexmassage was top! Salon ziet er mooi uit en je kan lekker naar de bomen kijken. Angelique is een fijn mens!
Behandeling door Angelique•Voetreflexmassage
Nanda•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top, fantastisch! Angelique is super lief en de voetreflexbehandeling was heel fijn en doeltreffend! Angelique is flexibel en ze creëert een zeer veilige en ontspannen sfeer, een aanrader.
Behandeling door Angelique•Voetreflexmassage
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
I am very satisfied with the expert facial treatment I received, we see that she knows and cares about what she is doing and her patients. The little extra cares made the whole experience great :) I will recommend it to friends and family! Thank you xx
Behandeling door Angelique•Facials / Gezichtsbehandelingen