Anita was behalve zorgzaam ook deskundig en gastvrij, stelde mij meteen op mijn gemak en het was ook nog eens heel gezellig. Mijn nagels zijn prachtig en ik ga zeker naar haar terug.
Treatment by Anita•Gel Nails Manicure
Marjolein•almost 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Gister voor de 2e keer hier acrylnagels laten zetten. Denkt goed met je mee en neemt de tijd voor je. Superblij mee! Kom zeker vaker terug!
Treatment by Anita•Hard Gel Extensions & Overlays
Laure•almost 5 years ago
Verified review
Gezellige sfeer en professioneel. Erg mooi resultaat; een aanrader!
Treatment by Kayleigh•
PedicureShow all…
Floor•almost 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Bij binnenkomst al heel vrolijk begroet worden
Samen gekeken naar wat wel en niet kon..vanuit daar iets moois van gemaakt
Vertelde precies wat ze ging doen
Was heel vriendelijk en gastvrij en luisterend
Kortom perfect 😊😊
Zeker weten moeite waard om je nagels te laten doen