Anita was behalve zorgzaam ook deskundig en gastvrij, stelde mij meteen op mijn gemak en het was ook nog eens heel gezellig. Mijn nagels zijn prachtig en ik ga zeker naar haar terug.
Behandeling door Anita•Gellak manicure
Marjolein•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gister voor de 2e keer hier acrylnagels laten zetten. Denkt goed met je mee en neemt de tijd voor je. Superblij mee! Kom zeker vaker terug!
Behandeling door Anita•Gelnagels
Laure•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige sfeer en professioneel. Erg mooi resultaat; een aanrader!
Behandeling door Kayleigh•
PedicureToon alles…
Floor•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Bij binnenkomst al heel vrolijk begroet worden
Samen gekeken naar wat wel en niet kon..vanuit daar iets moois van gemaakt
Vertelde precies wat ze ging doen
Was heel vriendelijk en gastvrij en luisterend
Kortom perfect 😊😊
Zeker weten moeite waard om je nagels te laten doen