Opnieuw terug gegaan bij Kayleigh, super lieve meid! Met de wimper extensions ben ik super blij mee, deze bleef veel langer zitten dan bij de andere salon. Ik kom zeker vaker terug 🥰!
Behandeling door Kayleigh•Wimperextensions
Jing•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
In kom nu al enige tijd bij haar en ze doet het nog steeds super
Behandeling door Kayleigh•
WimperextensionsToon alles…
Christine•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hier heb ik mijn wimper extensions laten zetten en mijn wenkbrauwen bij laten werken. Ze was heel erg vriendelijk en voelde mij op het gemak!
Het eind resultaat was super mooi, mijn oog traande nog best wel veel dus ben heel tevreden hoe het eind resultaat eruit zag.
Behandeling door Kayleigh•
WimperextensionsToon alles…
Jing•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, was voor mij de eerste keer wimper extensions en erg blij mee