Ze is snel en goed in haar werk ben super tevreden
Behandeling door Kayleigh•
WimperextensionsToon alles…
Christine•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige behandeling en Anita is erg gezellig. Professionele, maar ook persoonlijke houding. Voelde me erg op mijn gemak tijdens de behandeling.
Behandeling door Anita•Gelnagels
Sarah•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gezellige plek en fijn geholpen
Behandeling door Kayleigh•Gelnagels
Anna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannend met goed resultaat
Behandeling door Anita•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Patries Jansen•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne salon! Weer een nieuwe set gellak laten zetten en enorm tevreden. Leuk om samen te bedenken welke kleuren mooi zullen staan. Een hele fijne sfeer waar ik graag voor terug kom. Top!