Hele fijne salon! Anita weet waar ze het over heeft en zorgt dat mijn nagels er weer op en top uitzien!
Behandeling door Anita•Nagelversteviging
Jaleesa•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige mensen. Persoonlijk contact. Goed advies
PedicureToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Anita heeft er verstand van en is super vriendelijk!
Behandeling door Anita•Pedicure
Liselot•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gezellig en mooie nagels!
Behandeling door Anita•Gelnagels
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De gezichtsbehandeling is een aanrader! Ik had last van ontzettende veel onzuiverheden op mijn huid tot het punt waar ik zelf niet meer wist wat ik er mee aan moest, dus toch besloten om een gezichtsbehandeling in te plannen bij Anita. Het was een uur genieten! Niet alleen ontzettend gezellig en relaxend, maar ook nog eens goed voor mijn huid. Ik heb op advies een tonic gekocht in de salon om plaatselijk aan te stippen en na een week is mijn huid aanzienlijk verbeterd. Ontzettend bedankt Anita!
Behandeling door Anita•Facials / Gezichtsbehandelingen